* Afiş oluşturulması, öğrenci grubunun belirlenmesi ve izin belgelerinin kayıt altına alınması.(Mart ayı)
*Belirlenen deyimlerin ve atasözlerinin anlamını araştırıp, görsel olarak, drama yöntemi ile ifade edilmesi(1.haftalarda yapılacak) ve içinde geçtiği özgün bir öykünün yazılması(2.haftalarda yazılacak.).Yapılan etkinliklerin fotoğraflanması.
1-''Etekleri zil çalmak'' (Mart ayının 4. ve 5. haftası)
2-''Damlaya damlaya göl olur.'' (Nisan ayının 1. ve 2. haftası)
3-''Yerin kulağı var'' (Nisan ayının 3. ve 4. haftası)
4-''Ayağını yorganına göre uzat'' (Mayıs ayının 1. ve 2. haftası)
5-''Gözünden düşmek'('Mayıs ayının 3. haftası)
*Yapılan görsellerin ve yazılan öykülerin bir araya getirilerek kitap haline getirilmesi ve sergilenmesi.(Mayıs ayının 4. ve 5. haftası-haziran ayının 3.haftası projemiz bitecektir.)
*Yapılanlar düzenli olarak twinspace bölümüne yüklenecektir.
* Formation of posters, determination of student groups and registration of permits (March)
* Determining the meaning of the idioms and proverbs, visually expressed by drama method (to be done in the 1st week) and writing a unique story in which it is written (to be written in the 2nd week.) Photographing the activities.
1 - '' Skirt ringing '' (4th and 5th week of March)
2 - '' Drop drip is lake '' (1st and 2nd week of April)
3 - '' There is an ear '' (3rd and 4th week of April)
4 - '' Extend your foot by comforter '' (1st and 2nd week of May)
5 - 'Falling from the eye' ('3rd week of May)
* Bringing together images and written stories into books and presenting them (4th and 5th week of May)
*June 3rd project will be finished
* What is done will be uploaded to the twinspace section on a regular basis.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder